sed06 Merhaba 22 günlük bebeğim burnu tıkalı olduğunu farkedip serum fizyolojik ve nazal aspiratör yaptım devamında burun tıkanıklığı geçmedi gece huzursuzdu sabaha kadar balgamını yutmuş şuan hırıltılı nefes alıyor öksürükle balgamı atamıyor burnu sürekli temizliyorum nebilazatör yapıyorum sabah akşam ama geçmedi 3 gündür hastaneye gitmeden süreci atlatabilir miyiz normal mi bu durum kaç gün sürer. Bir de altını değiştirirken büyük tuvaletini yaparken denk geldi su gibi çıktı bu da normal mi başına gelen varsa yazabilir misiniz 🙏
dann sed06 banyo duvarına sıcak suyu tutun içerisi buhar olsun bebek onu solusun, Osman gönülal solunum fizyoterapisi yazın YouTube a izleyin belki faydası olur , bizde de vardı serumla temizlemeye devam ettim en son yutuyorlar ve kakada çıkıyor
kmomm Yeni doğan bebeklerin burun etleri şişip ödem yapıyor bu tıkalı olduğu anlamına gelmez doktora götürüp bir gösterin bence. Çok fazla serum fizyolojik sıkıp nazal aspiratörle çekerseniz burun etlerine zarar verirsiniz. Benim bebeğim de 15 günlükten itibaren hala hırıltılı şu an 39 günlük. Doktor bir problem olmadığını yeni doğan bebeklerin burun etlerinin ödem yaptığını söyledi
sed06 kmomm burun etlerinin ödem yaptığını ilk kez duydum peki bu tıkanıklık ilaç kullanmadan ne zaman geçer şimdi bile uykusunda rahat nefes alamadığı için uyanıyor
kmomm sed06 öksürüyor mu benim söylediğim şey sadece hırıltı için geçerli bu aylarda bebeklerde olur zamanla büyüdükçe geçer. Ben burnunun tıkandığını hissettiğimde 4 ml serum fizyolojik çekip 2 bir burun deliğine 2 diğer burun deliğine sıkıyorum ters çevirip sertçe sırtına vuruyorum ne varsa çıkıyor. Kalanı da aspiratörle çekiyorum. Ama bunu her gün yapmıyorum
Cananyilmaz93 Bizde 18 günlüğüz yeşil sümük akıntısı var. Serum fizyolojik ile yıkanıyor baby vac ile çekiyoruz çok rahatlatıyor tavsiye ederim. Birde nebülizatöre serum fizyolojik koyup hava veriyorum oda epey rahatlatıyor.
sed06 Baby vac daha çok küçük olduğu için almadım 22 günlükken kullanmamın bir sakıncası olur mu şuan hortumlu nefesimizle çektiğimiz aspiratörü kullanıyorum ama hepsini çekemiyorum