canssm hilalinde1 bir süredir kafamı çok kurcalıyor bu soru karar veremiyorum üşüyor mu yoksa iyi mi diye uyku tulumu var üstünde şuan 1 tog
Asyaveannesi04 hilalinde1 benim evimde hep 22-23 ama asla uyku tulumu giydirmedim çok da faydalı olduğunu düşünmüyorum içine ne giydirsen bebek aşırı terliyor daha çok hasta oluyor pamuklu da değil onlar elyaf çoğu, pamuklu pijama giydirip üstünü örtüyorum
maygirl hilalinde1 22 25 arasi degisiyor ewin icin 1 tog altina sadece uzun kollu zbin gydiryorum yeterli oluyor
wilhelmina Benim de aynı hala kafam karışık bu konuda biz kisakollu ile dolaşıyoruz yorgan örtüyoruz gece ben 1 tog giydiriyorum içine de sıfır kol badi şimdilik iyiyiz.
yesimmmmmmm Şuan bende onu düşünüyorum doğalgaz açık ev sıcaklığı 24 derece uzun kollu sweet üzerine ince pike örtüyorum ama sırtı soguk terleyip mi soğuyor üşüyo mu bilemiyorum