Kızlar merhaba. Oğlum 14 ay 13 günlük . 1 yaşında boyu 79 cm çıktı bugun ölçtüm evde 80 cm çıktı . 2.5 ayda 1 cm uzamış gayet az diye düşünüyorum. Beslenmesine olabildiğince dikkat ediyorum.
Aynı aylarda olan bebeklerinizin boyu kaç cm .
Bu şekilde yavaş uzayan bebişlere tavsiye var mı?
Argivit duydum ama kaç yaşından sonra kullanılır bilmiyorum?
İğde çekirdeği tozunun faydasını gören var mı?