artcmn 2-3 ay önce atlattık 1-2 gün hastanede yattık . Kızım durmayınca çıkış istedik . Evde hava tedavisine cortair ve ventolin dönüşümlü devam ettik. 5 gün boyunca da iğne yapıldı .( günlük aynı saatlerde )bizimki de çok ileri değildi .hatta hastaneye götürdüğümüzde ne burun tıkanıklığı ne nefes darlığı vardı . Bir iki saat içerisinde kötüleşti . Aynı zamanda nefes alamadığı için günlük 1-2 saatlik yürüyüş önerildi . Ayaklarını çorapsız yatırmadık . Terlemesine müsaade etmedik 1 haftada atlattı şükür . Ancak sonrası bütün hastalıklara çok kolay yakalandı defalarca grip oldu .Sürekli buhar tedavisine devam ediyoruz .aynı zamanda kullandığı ilaçlar egzamaya çevirdi . Biz probiyotik kullanmadık bu süreçte lütfen ama lütfen probiyotik kullanın.