Aranızda sezaryen de tüplerini aldıran biri var mı acaba?
simqenefes Doğumla beraber Bağlatmayı düşünüyorum ben. Üstte kalsın
simqenefes sezaryan doğumda tüplerimi bağlattım gecensene