İyi akşamlar hanımlar bebeğimi biberonla besliyorum sütüm çok az zaten beni emmedi sağıp veriyordum , bu aralar biberon içerken kendini geriye atıyor kavga ediyor tepikliyor 3 ay 8 günlük , biberon reddi gibi de yapmıştı lansinoh aldım çok keyifli içmese de veriyorum zar zor ama neden içerken kavga ediyor gibi yapıyor anlamıyorum aynı problemi yaşayan var mı acaba ???