Kızlar kızım anne sütü almadı doğduğundan beri sadece 20 gün içti ve bağışıklığı çok düşük şuan öksürüyo ve burnu akıyo bugun doktorumuza gittik ciğerlere inmiş dedi ve bu durum 1 gecede oldu sadece sabah kalktığımda zor nefes alıyofu burnuda aktığını görünce hemen doktora gittik hava vs falan verdi kullanıyoruz ama nefes almakta zorlandığı için boğazı çok dolu uyutsamda hemen uyanıyor çok fazla hırıltısı var öksürüğe balgama ne iyi gelir ne tavsiye edersiniz