Minigim2 yok estağfurullah ben kendim çizdim yarın ölçerim inşallah annemdeyimde . Bi eski usul geçirmeli çift halka kasnağım vardı ama tutması zor oluyordu yüksekli arkası vidalı olan bu iş için daha uygun oldu . Çapı çok büyük değil gezdiriyorum kumaşta. Duck keten kullanmıştım . Çok izlemedim bir kaç video bakmıştım elim alışınca başladım . Arkasına yapıştırıcı sürdüm kendi tutkalını , birinde o yapışan tele den var iki türlüsü de sağlam . Ama şöyle işleme yapabileceğin direk hazır kılıflar var trendyolda hiç fermuar kesim vs uğraşma istersen