Arkadaşlar merhabalar 4 yaş ve 2 yaş annesiyim ama ikiside gece yatmadan süt içiyorlar . Mamayı bıraktık. Sütü doktor tavsiyesi ile veriyorum kefir verdim içmediler çünkü . Süte bebe bisküvisi koyuyorum 2 tane içip uyuyorlar ama gece kalkıp 4 gibi yine istiyorlar ben emzirmeyi emziği hepsini 3 günde konuşarak kestim ama gece beslenmesini asla çözemedim 4 yaş olana artık uyandığında annecim bu saatte yersek karnımız ağrır sabah kahvaltı yapacağız diyorum bi şekilde o anlıyor ama 2 yalındaki bebeğim anlamıyor ağlıyor ve hep uyanıyor . Uyuma saatlerş gece 22 veya en geç 22.30 . Siz uyumadan ne içiriyorsunuz gece uyanırlarsa ne diyorsunuz yardımcı olurmusunuz şimdiden çok teşekkür ❤️❤️❤️