Ben yeni yeni başladım bu yönteme
Eline alıyo mıncıklıyo arada ağzına atıyo . Bazen atarken düşürüyor ama onu yediğini zannediyor 🤭
Sonra asıl yemeği yedirmeye ben başlıyorum tabii kaşıkla
Yanlış mı yapıyorum sizce?
Anne sütüm olmadığı için ek gıdaya ve beslenmesine çok önem veriyorum. Mama azaldı ek gıda çoğaldı gün içinde
Bebeğim 9 aya girmek üzere