MevaninAnnesi34 ben verıyorum 🤚🏻sütü çocuklara sağlıksız bulan sadece Türk doktorları 🤚🏻 italyada bütün çocuk doktorları 1 yaşından sonra süte geçmeni söyler ayrıca 1,4 yaş arası kreşlerde öğlen mutlaka çocukların uyku saatinde süt verilir 🤚🏻 benimde oğlum 2,5 yaşında benimki sadece düşüncemi paylaştım verip vermemek size kalmış ekleme yapayım kreşe gidiyor öğlen süt içirmeden uyutmuyor lar kendi oğlumdan da şahıdim 👌