Hacoks 3.dogumum ikinci bebeğim hiç böyle bişey yaşamamistim 3.dogumum suni sancidaki sancinin aynısı oluyor rahim kasılıp topluyormus kendini ama şiddetli olunca çok zorluyor yaşayan varmı
dayes Hacoks bebeğimi ilk emzirmeye başladığım an hissettim sonra da bir süre devam etti. Şiddetli adet sancısı gibi oluyordu sadece emzirirken başlıyordu. Dediğiniz gibi rahim kasılıp toparlanıyor