Herkese selam hanımlar. Benim poatlar da hep yeme-iştahsızlık üzerine oluyor ama sıkıntımız hep bu yönde. Kızım 13 aylık ve yemeği çiğnemeden lup yutuyor. Çok katı şeyler bu yüzden veremiyorum bu sefer öğürüp çıkartıyor. Zaten reflümüz de var kusmalar kaçınılmaz.. Blw falan deniyorum biraz ilgilenip atıyor çok çözüm olmadı. Bu dönemlerde biZimle aynı şeyi yaşayan var mı? Hiç aşamayacakmışız gibi geliyor..