reyhan2020 Allah’ını seven uykuya çok direnç gösteren 11 aylık bir bebeyi nasıl uyutacağımı söylesin yaklaşık 5. Ayından beri anamı ağlattı uyku meselesi kaç yöntem değiştirdik ama yok ağlamadan bağırmadan uyuyamıyo bana lütfen yardımcı olcak bişeyler söyleyin
mavi2601 reyhan2020 bizde 3. aydayız kendi kendine uyuyan bebeğim 3.aya girdigimizden beri çığlık kıyamet. Bende fikir alayım
blgzr_58 mavi2601 4. Ay da uyku gerilemesi yaşanıyor genelde. Tekrardan aynı düzene giriyor. Siz nasıl uyutuyorsanız öyle devam edin yöntem değiştirmeyin
reyhan2020 blgzr_58 Ben saatlere çok dikkat ediyorum Şuan 2 uykuya geçtik en son 3-4 arası gündüz uykusuna geçiyo 8-9 arası da geceye geçiyoruz aslında uyku sinyali veriyo uyumak için mızırdanıyo ama meme ayak meme ayak yapmaktan bi hal oluyorum ayakta sallanmayı istemiyo aslında hamak da denedik yanına yatıp pışpış da denedik tepiniyo yok Dalamıyo
blgzr_58 reyhan2020 saatlere dikkat etsekte etmesekte bu bebeler kendi bildiğini yapıyorlar. Benim bebeğimde 7 aylık olacak birkaç güne memede kucakta yürüyerek uyuyor. Uykusu oluyor ama bazen zor dalıyor