Babam hastanede normal muayene olurken yatınca nefes alamadı ve kalbi durdu geceydi ve acile götürmek kaç dakika aldı bilmiyorum hatırlayamıyorum. Anjiyo oldu yoğun bakıma alındı. İlaç vermeyi kesmelerine rağmen 40 saattir gözlerini açmıyor dr hayata tutunması lazım gözlerini açması lazım dedi. Beyinde hasar var mı bilmiyoruz dedi. Benzer şeyler yaşayan ve hayata dönen var mı çok üzgünüz çok