brnglsmm psikolog hanım bize çocuğun herhangi bastırılmış bir duygusundan buna yöneldiğini söyledi. Kendi kontrolünü kaybetmiş veya ağlaması bastırılmaya çalışan çocuklarda kaka tutma, çok veya az yemek yeme, sürtünme, uyumama gibi davranışlar görülebilirmiş. Sebebini belirlemeye çalışıp bir adım öne geçmeye çalışın dedi bana çiş yaptığı sıra veya dolmuş bezi gibi geliyor sebep..