Bebeğim 1 yaşında, hasta oldu ve sanki sigara kullanan yetişkin birinin öksürüğü gibi öksürüğü başladı. Sanırım balgam cıkartmaya calısıyor. Ara ara ateşi cıkıyor. Neler tavsiye edersiniz? Açıkcası antibiyotik falan kullanmak istemiyorum canım anneler yardımm