Tusa_ O zamanlar benim kızımda ağlıyordu her uyku zamanı aynısı oluyordu yani uyku saati gelmesin istiyordum. Ağlarken uyuyor uyurken ağlıyordu resmen ağlamadan asla uykuyada geçmiyordu. Bir süre öyle devam etti maalesef sonra geçti ama çok kısa sürmedi yani bizde