arelinannesi1 Kizlar kek yaptım kalıpta ama çıkmıyor çıkarma taktiği falan var mı ya bütün çıksın istiyorum tereyağ ve un dökmüştüm kalıba ama inşallah yapışmaz
bilememolabilir arelinannesi1 twrs çevirdikten sonra kalıbin uzerine islak bez kapatiyorum biraz oyle bekletip cikartiyorum.
kahvelisianne arelinannesi1 kalıbı paket yağ yada tereyag ike yagla biraz buzluha at keki pişir sonra tak diye çıkıyor cnm
arelinannesi1 bilememolabilir evet bende yeni gördüm yaptım onu inşallah olur soğuyana kadar bekletiyim mi onu