Kızlar 6 aylık olduk 2 numaralı mamaya geçtim ek gıdada veriyorum hipp ve bebelac gold denedim zaten bebelac gold içiyordu ama şuan kesinlikle içiremiyorum uykudan kalktığında aç olursa anca o şekil bitiriyo mamaları sırayla denesemmi 1 numaranın2 numarayla aralarında fark olduğı içinmi içmiyor acaba bilgisi olan aynı durumu yaşayanlar yazarsa sevinirim