nihangktg nobody_ Benimkide işi düşünce anniiii diyor anneee diyorum anni diyor yüzüme bakarak 13 aylık😅
3kedili2bebekli nobody_ ah bir bilsem benimkilerden biri bana baba diyor anne diyebildigi halde bana baba diyor diğeri de mem diyor 😂
Justmm Balla bacım ne kadar istersen o kadar demiyorlar yaşandı 😅. Ben ne zaman saldım umrumda olmadı artık o zaman anne demeye başladı. Sal yani dicek illa
Birdunyabircennetannesi nobody_ Bacım zamanını bekle Bir diyecek tam diyecek Günde 363672288 kez anne diyecek😅
3kedili2bebekli nobody_ evet ya çok zoruma gidiyor baba diye peşimde dönüyor bazen mam diyor kizim hep mem diyor ama işine gelince her şeyi söylüyorlar al ver demeye başladı kedi diyor anne demiyor 😂
Birminiktospik 8 aylık bebem baba diyor ağlarken bile. Kafama takmıyorum zamanı gelince o kadar çok anne diyecekki inanıyorum buna o yüzden gelişi gibi anne diyeceği günüde sabırla bekliyorum ☺