fatma_erva
Biriyle birsey konuşurken yanlış birsey soylicemde rezil olucak gibi hissediyorum kendimi yada birsey soyledıkten sonra o şeyi saatlerce düşünüyorum biriyle birsey konucaksam 2 gün o konuşacağım şeyi kafam da hazırlayıp konuşurum çocuklarıma birsey olsa içten içe kendimi yer ve suçlarım
Bende kişisel kaygı bozukluğu da var yazarak kendimi çok güzel ifade ederim ama yüz yüze çok zor bu yüzden kimseyle arkadaş olamıyorum