Hipp Combiotic kullanıyordum bebekte çok gaz yaptı Aptamil Prosyneo aldım denemek için zaten yeşil kaka ve kötü koku olacağını biliyordum mama dan kaynaklı öyle de oldu fakat gazının tamamını çıkaramıyor ben destekliyorum bacaklarından ve normalde günde 1 yapardı bazen bir gün hiç yapmazdı ama bugün 2 kere kaka yaptı gaz çıkarırken yaptıklarını saymıyorum. Gaz mı yaptı hipp gibi yoksa ilk etapta bağırsağı bu şekilde dengeleyen bir mama mı bilgisi olan yazabilir mi artık deneyecek mama kalmadı bizde