NewMomm1 aynen ben de sizin gibi 1,5 yaşında bıraktırırım diye düşünüyordum ama baktım ki bebeğim çok bağlanacak şu an 9 aylık bilmiyorum nasıl oldu anlamadım ama gündüzleri artık istemiyor pek. Gece uykuya geçişte emiyor şimdilik gündüzü tamamen bırakıp yavaş yavaş geceyi de bıraktırmaya çalışacağım