happyymother ya tabikide her an her şey insanın başına gelebilir , uykusuzluk yorgunluk hepimiz anneyiz bir kez iki kez yaşadık. 1000 kez de düşecek. Ama engel olabildigimiz konuda onlem almalisin. Emzirirken uyuyakalirsin duser bu elinde değildir, ama her gece birlikte uyuyoruz ama tüh ya düşüyor dersen bu yazan kişinin ihmalkarligidir. Tabi düşer beraber yatarsan yatakta. Bunu yer ahsapti yuksek değildi diye normalleştirmek ne derece doğru. Yataktan kaç kere sıçrayıp uykusuzluk sersemi halimle kucağımdan düştü mü acaba diyip kendi beşiğinde yatar halde gördüm. Bunlari hepimiz yaşadık. Emin olun kimsenin destekçisi yok. Varsa da kısa süreliğine. Benim de hiç yoktu. İlk annelik,ilk tecrubesizlik. Kimse mükemmel değil zaten. Gurbetteyim uzaktayim. Bende iki kez düşürdüm yalan yok. Ama sebep olduğum durum her neyse ona son verdim eninde sonunda. Çünkü aynı şekilde devam etsem yine duserdi. Riskleri görememek sağlıklı dusunememek de anneliğin bir parçası. Kimse de evladına zarar gelsin istemez. Buraya kadar zaten aynı düşünüyoruz. Kim bile isteye zarar gelsin ister. Sadece diyorum ki 4-5 kez düştü diyorsa ve bunun sebebini bebeğiyle birlikte uyumak gösteriyorsa demek ki sebebini biliyor ve ona göre önlem almalı. Mesela yatağına korumalık yaptirabilir. Ya da birlikte uyumayı kesmeyi halledebilir(farkındayım alışkanlıklari bırakmak zor ama bebeğin düşmemesi için bir önlem adına yapabilir). O zaman burada gelip kakarakikiri 4-5 kez düştü korkmuyorum alıştım demesine gerek kalmaz. Korkmuyorsa devam etsin milyon kez düşsün o zaman. Mesele bu değil. Herkes kendi evladına en güzel bakar zaten bize laf düşmez elbet. Ama bari buraya bu şekilde yazmasın ya da izah etsin ki biz anlayalım sebebini.