ikiprens Merhabalar sevgili annelerim bebeğim iki buçuk aylık öksürük ve hafif hırıltısı vardı doktorumuz klamoks antibiyotik verdi bir çay kaşığı ama prospektüsü okudum iki yaş altına kullanmayın diyor ne yapacağımı bilemedim 😭😭
BalBocugum ikiprens devlete mi götürdünüz? İmkanınız varsa başka bir doktora daha götürün. Acil de hemen antibiyotik veriyorlar. Bebeğiniz daha çok küçük. Geçmiş olsun
MademoiselleZengin55 ikiprens Biz daha geçen ay kullandık ama benim bebeğim 29 aylık.Kaç ml önerdi peki?Geçmiş olsun bu arada🙏
ikiprens Çok teşekkür ederim hayır özele götürdüm ama doktorumuz küçük olduğu için bronşite çevirmemesi için önlem almanız gerektiğini söyledi o yüzden bu ilacı verdi ama kullanıp kullanmamak konusunda çok tedirginim
MademoiselleZengin55 ikiprens Blze 4 ml vermişti o yüzden sordum.Ayına göre ayarlamış doktor.Hiç kullanmak istemiyoruz ama işte mecbur kalınca da yapacak bişi olmuyor maalesef.İnşallah tez zamanda iyileşir bebeğiniz 🙏🙏🙏