Arkadaşlar böyle hafif ve kolay bi tarifin kekini nasıl tutturamıyorum anlam veremedim bir kere yaptım üzeri baya kızardı fanlı da yapmıştım bi kere fansızda yaptım pişmedi içi ya nolur bana detaylı anltırmısınız şimdi yapıcam siz hangi tarifle yapıyorsunuz