Semanur51 22 sene oldu inanın bende çocuktum az önce anneme sordum annem bile hatırlamıyor ama benim kardeşimin teşhisi çok zor konuldu bulamadılar vücudu aşırı ödem toplamıştı şimdi tıp ilerledi artık tedaviler çok rahat korkmayın kortizon aldı hatırlıyorum hemen iyi oldu şükür. Böbrekle alakalı bir sorun onu biliyorum bu yüzden senelerce tuzu cikardik hayatımız dan