asude456 2 ,5 aylik 1 kere emse 3 kere emmiyor burda bekliyorum biberon olayida var bizde bende boyleydim su aydan sonra tamamen duzeldi diyenler varmi
niloyaaa asude456 bi kere yolun daha çok başındasınız eğer gerçekten meme emsin reddetmesin istiyorsanız biberonu kesinlikle bırakmalısınız. İlk başta çok zor oluyor ben çoğu zaman bebeğim uykulu iken emzirdim ayakta gezerek emzirdim karanlıkta loş ışıkta uyaranın az olduğu yerlerde emzirdim yani zor ama imkansız değil. Bi kaç aya düzen oluşturursunuz
Sizden-biri asude456 bennnnnn👍 Biberon asla kullanmadım uyandıktan sonra kimsenln yanına gşrjesine izin vermezdim uyku sersemiyken uykuya geçişlerde sürekli veriyordum hayatım zehir olmuştu çok yorulmuştum ama sonunda başardım ❤️
Defnegzm asude456 meme bağımlısı oldu hemde keşke bu kadar uğraşmasaydım diyorum şimdi😂tam sekiz ay savaş verdim emsin diye
Endegerlimoglum bizde biberon yoktu hic vermedim. kizim dogdugundan 4 5 aylik olana kadar dediginiz gibiydi 1 emiyosa ikisinde tutmuyodu. ama 4 5 aayina gelince red olayini birakti
Endegerlimoglum asude456 emsin diye cok ugrastim ziplayarak denedim ayakta yuruyerek denedim. hic emmedigi zamanlar siringayla parmagimla veya kaşıkla besledim. banyodan sonra kesinlikle emiyodu o yuzden sık sık yikiyodum hemen emip uyuyodu
sevimlicemre Benim bebeğimde 2 aylık memeyi reddediyor.sütüm az olduğu için mama veriyorum anne sütünün yanında doğduğundan beri bu aralar memeyi de almak istemiyor biberon kolayına geliyor sanırım ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
Sizden-biri asude456 dediğim gibi memenin kokusundan mahrum bırakmadım sürekli açıp teklif ediyordum tutsa da tutmasa da sürekli bi bağ içindeydi dediğim gibi uyku sersemi olsun uykuya dalış olsun uyku da olsun sürekli verirdim biberon asla ama asla vermedim
heygorl Mental sağlığınız buna yetiyorsa uğraşın derim ama inanın sadece emzirmekle anne olunmuyor bu durum sizi çok sıkıntıya sokuyorsa benim önerim kendinizi paralamayın.
zeynep22e asude456 ondan dolayıda olabilir kolay yolu seçiyor bebekler çünkü biberon markanız nedir az akışlılar var onlar çok sorun çıkarmıyor
Sizden-biri asude456 başlamışsınız bi kere beni gibi sütünüzü uyku aralarında uyku sersemi iken vermeyi deneyin
Defnegzm asude456 biberon kullanmadım kaşıkla verdim mamayı zaten huysuz bir çocuktu 5. Aydan sonra düzeldi biraz 8. Ayda tamamen sorunsuz emiyordu