mucizemgeldi17 Eşimle sorunlarımız olduğu için randevu aldım. Gittiğimizde soru cevap şeklinde mi ilerleme oluyor nasıl oluyor? Ben sabaha kadar anlatırım da malum süre sınırlı. Tecrübe edenler yazarsa bu kardeşinizi çok mutlu edersiniz.
2901 mucizemgeldi17 Aslında sohbet şeklinde ilerliyor. Siz anlattıkça zaten karşı tarafta size soru soruyor. Mesela bir olay anlattınız senin için neden önemli niye bu kadar üzüldünüz vs. Gibi sorular soruyor. Ben danışmanın faydalı olduğunu düşünüyorum olaylara bakış açınızı değiştiriyor. Çift olarakda gittiğimizde zaten eşlerin olaylara bakış açısını ya da benim için neden önemli olduğunu eşim daha iyi anlamış oluyor. Arada ben birebir de seansa giderim bana iyi geliyor 🌻
pearlmomy mucizemgeldi17 mucizemgeldi17 ben ilk önce girip anlattık sonra o girdi.sorunun ondan olduğunu anlayınca baya bir onlar devam etti şu an ben gidiyorum ,bazen ikiniz.ikimizde iyi olunca beraber alacak sanırım
mucizemgeldi17 2901 cok cok teşekkür ederim, bana da fikir oldu. Biz de dün başladık, eşim işi olduğu için gelmedi tek gittin tanışma oldu. Haftaya da eşim gidecek. Keşke daha sık olsa ama bakalim 🥲
2901 mucizemgeldi17 Rica ederim ne demek. İlk başlarda zaten her hafta oluyor sonra arayı biraz açıyorsun ben şu an ayda 1 gidiyorum. İyi geldiğini hissediyorum. Bir tavsiye vermişti kendine vakit ayırma adına 20 dk da olsa çık dışarı yürü demişti çocukla kendimizi unutabiliyoruz malum belki size de iyi gelir farklı şeyler görmek stres hormonunu azaltıyormuş öyle söylemişti. En son mesela gittiğimde ameliyat oldum salı günü bana gelene kadar dedi bir ajanda tut renk özellikle turuncu veya pembe olsun dişil enerjiyi arttırıyormuş.Olumlamalı cümleler yaz dedi etkili oluyormuş 🌻
mucizemgeldi17 2901 mutlaka yapıcam🥰 eşimle cok sıkıntılar var. Gurbetteyiz ve benimle arası iyi olmadığı için cocukla da ilgilenmiyor. Uyku dışında hiç ayrı kalmıyorum, biraz her şey üst üste geldi ama umarım bizim evliliğimize de iyi gelir, bir umut 🩷
pearlmomy mucizemgeldi17 eşim için baya olumlu ilerledi hatta her gören çok şanslı olduğumu söyler ama ben daha iyi hissetmiyorum tamamen
BozukYol pearlmomy peki nasıl seçtiniz çok seçenek var bayadir araştırıyorum bende zaten eşimi zor ikna ettim yarın randevu aldım ama kız sanki küçük gibi acaba işe yarar mı
pearlmomy BozukYol bizimki de çok genç bir kadın.sana şöyle söyleyim canım niyetin yoksa dünyanın en iyi psikoloğu da olsa çare olmaz zaten.çnemli olan istekli olmak