2,5 yaşında kızım var, 23 aylıkken tuvalet eğitimine başladık hemen bir haftada da zaten kaptı öğlendi tuvaleti. Ama bazen bazı haftalar öyle oluyor ki bir hafta boyunca sürekli altına işiyor. Hiç kızmadım hiç sesini yükseltmedim hiç korkutmadım. Konuşuyorum Anne seni çok seviyorum bir daha yapmayacağım söz diyor ama yarım saat sonra gene.. 3 gündür gene böyle bir dönemdeyiz gece asla çiş yapmıyor zaten Gece bezlemiyorum altı kuru kalkıyor büyük tuvaletini haber veriyor. Çişini olduğu gibi halıya koltuğa neresi olursa oraya yapıyor. Yazın bir şekilde halıları değiştiriyordum yıkıyordum Ay Kış Halıyı da yıkayamıyorum siliyorum olmuyor kurumuyor zaten içim rahat etmiyor. Neden böyle yapıyor acaba kızlar yani üşütme falan değil kasıtlı yapıyor bir de tutuk kısım kısım yapıyor Sabahtan beri 4 kere falan yaptı. En son artık beni çok üzüyorsun neden falan dedim gene Tamam bir daha yapmayacağım söz söz söz anne diyor ama yine yapacak. Ha mesela 3-4 gün sonra bu dönem geçince de asla yapmaz ama yaptığı zaman da bir hafta boyunca aralıksız gündüz her yere işiyor Yani gece kuru altı ama.
Neden nerde hata yapıyorum anlamadım.