gencmom_ baba diye veriyorlar her yerde ama anne denecek kevaşenin sevgilisi imiş. Gerçi pedofili sapığı olduğu için kendi çocuğuna da yapar. Ben intihar olduğunu düşünmüyorum. Hangi polis gardiyan veya mahkum gebertti ise ellerine sağlık. Bu arada bebeğin sağlık durumu iyiymiş. Anne denen şeytan ise istismarı kameraya çeken kişi imiş. O çocuğu gidip evlat edinesim gül gibi bakıp buyutesim geldi. Ama malesef daha kendi evimize bile geçmedik. Seneye yaza olsaydı yapardım bunu 😞 benim de 9aylik bebeğim var ve çok üzüldük bugün yine