Kızlar oğlum daha 3 aylık grip oldu 2 kere acile götürdük kan alıp ellerini delik deşik etmekten başka bir şey yapmadılar. Oğlumun burnu tıkanıyor öksürüyor bazen hafif iç ateşi çıkıyor kusuyor 3 gündür süt içmiyor zayıfladı ne yapacağımı bilmiyorum onu böyle gördükçe içim parçalanıyor doktorlar bir şey yapmıyor toparlanamadı bir türlü