LadyGaddar ecrinbebe 1yasa kadar 1tane olmalı diyorlar yoksa doktora götürmek lazım tahliller yapiliyormuş
Mmeelliikkeee ecrinbebe 13 Aylık :) hatta bakınca var gibiydi ama patlamıyordu illa ki çıkıyor insan çok takılıyor biliyorum ..
Nazendece ecrinbebe dogum gününden sonra çıktı normal olabilir sıkıntı etmeyin ben hiç cikmicak heralde diyordum 😂
ecrinbebe LadyGaddar bilmiyorum kimsi 13 ayda felan çıktı diyor burdakiler yeri belli olmuş da yok yani gelen diş
olduolanlar Kan tahlillerine bastırabilirsiniz bence. Bende 1 yaşında kadar en az 1 diş olması gerekiyor diye biliyorum
olduolanlar ecrinbebe hiç belli olmaz akşamdan şişip sabaha patlayabilir o yüzden de kendine dert etme
Zynpgmt Doğum gününde (1 yaş) dediğiniz gibi beyazlık vardı bi hafta içinde çıkardı. Doktor bazı çocukların geç çıkar normal bi kaç ay daha bekleyelim dedi tahlil falan istemedi kontrole gittiğimizde bir yaş için
Zynpgmt ecrinbebe Geç çıkardığından mı bilmiyorum hatta bizim maşallah daha kolay geçti. En azından ağzını gösterdi ağrısını anlattı ona göre müdahale ettim. Ama azılarını çıkarırken korkunçtu bi kaç gün 🥹🥹 o yüzden acele etmeyin😅😅