mseyma evet emerken ağzının kenarından akiyo bi kısmı ama yine de süt boğazında kalıyor nefessiz kalıyo bi an hemen ters çevirip sırtına vuruyorum geciyo. Hiperlaktasyon olduğunu sanmıyorum göğüslerim yumuşak elimle sikinca da tazyikli gelmiyo ama neden oluyor anlamadım. Biraz erken doğdu onunla ilgili olabilir mi onu da bilmiyorum. İlk çocuğum panik oluyorum