Bebeğim yeni üç aylık oldu. Bir haftadır uykus geldiğinde deli gibi ağliyor ama uyutmak için kucağıma aldığımda kucağıma yatırsam ağliyor, ayağımda sallamak istesem ağliyor meme vereyim desem ağliyor (önceden hiç reddetmezdi şimdi tok ise uyku için istemiyor) yatağına koysam ağliyor, evde gezdirmem ağliyor ne yaparsam yapayım ağliyor gözleri kapalı ama uyumamak için debeleniyor bu atak mı ama 13. Haftanın ortasındayız atak haftası da geçti hep böyle mi olacak. Normalde böyle yapmazdı. Uykusu gelecek diye ödüm kopuyor