superkahramanbiranne kızlar yine yine yeniden bir zayıflama serüvenindeyim günlük aktarım yapıcam benimle beraber burada günlük paylaşım yapmaya ne dersiniz? bu post altında neler yedik paylaşalımm
aa_360 superkahramanbiranne ben sabah 10 gibi kahvaltımı yapıyorum peynir zeytin bir dilim esmer ekmek açık çay öğlen 12 gibi amerikano yanına bitter çikolata ve hurma yiyorum akşam da 7 gibi çorba 2 kepçe yanına da salata yapıyorum ton balikli tavuklu vs dün kabak spagetti yaptım bugün yine ton balikli yaparım yanına şehriye çorbası ben genelde çorba salata devam ediyorum
minikannsi superkahramanbiranne spor yaparsaniz daha iyi olur aslında emzirirken yemekten kısmak bilemedim abur cuburu pirinci ekmeği kestikten sonra sporla beraber herşey yerine oturuyo
aa_360 annekadin21 şu içiyorum acıktıkca vallahi hiç mutlu değilim şuan ki görüntümden yemek yemek hiç istemiyorum