gibo çocuğa bağlı hersey. Eğer uykuları düzenli ,sakin bir çocuksa bakan kişi çocuk uyuyunca yemeği biraz fazla yapar hem size hem çocuğa yemek çıkmış olur. Ama çocuk hareketliyse tek beklentiniz çocuğa göz kulak olması oluyor ,bizim öyleydi . Abla sen çocuğa bak yeter dedik zamanla . O da işin dozunu kaçırdı çocuğu salladıkça uyuttu 13-17;00 arası full uykuda geçti kadın da onunla yattı uyudu . Baştan kuralları net belirleyin ,ona göre parası da değişiyor . Ama tavsiyem yemeği de yaptırmanız ekstra iş çıkmasın size