Bal_prenses Buradan alışveriş yapıp memnun kalan var mı fiyatları iyi ama kalitesinden emin olamadım 🌸
yusufun__annesi Bal_prenses kesinlikle tavsiye etmiyorum çok dandik ürünleri var kalitesiz para vermeye değmez modamizbir daha güzel
aliecem Bal_prenses evet ben aldım alıyorum hep bebek takımı 134 ₺ ydi kaliteside çok iyi doğumda da pijama takımı pijama çok aldım tunik takım ayakkabı da aldım hepsi çok güzel tek sorun kargo bedava limiti yok ne kadar alırsan al kargo kapıda ödeme ücreti var
Bal_prenses aliecem arkadaş kaliteli değil dedi ama sizde memnunum diyorsunuz acaba bazı ürünleri mi kaliteli değil
aliecem Bal_prenses ben spor ayakkabı aldım tunik doğum için pijama takımı bebek tulum takım çok güzel kullanıyorum ama arkadaş belki başka bı ürün alıp beğenmemiştir ama ben çok memnunum
yagmurkokusu_ Ceketleri güzel oradan almış olduğum bir çok ürün var bluz triko önermiyorum onları iade ettim çünkü bluz triko kazağında değişik renkli iplikler vardı. Pantolonları güzel gömlekleri de güzel ama tatmin etmez. Fulla veya ambar daha güzel