Kızlar bugün kurutma mak.geldi sentetik ayari altus markası 50 55 dk felan ilk posta attım nemli bırakmıştı tekrr aynı dereceye attım bu sefer tam kurudu bendeki sentetik ayari dakikasi çok düşük hep böyle iki postami yıkama yapicam anlamış dgilim birde çok üfleme sesi tarzında bir ses çıkarıyor sizinkide öylemi ona bir çare yokmu calsitigi süre zarfinca çok üfleme sesi oluyor