Selimselim Profilo bd2156wfxn çok memnunum 522 litre net. Buzlupu da baya geniş benimde ailem veriyor kurban etim falan var biz de marketten tavuk vs alırız hala boş yer var. Siemens Bosch Profilo aynı fabrikada aynı parçalarla üretilir kozmetik görünüm dışında hiçbir farkı yoktur servisi aynıdır. Siemens ve Bosch markaları yabancı olduğu için ekstra vergi koyulur onlar da bunu müşteriye yansıtır. Arçelik Beko Altus da aynı şekilde fabrikaları ve servisleri aynıdır. Boşa marka parası ödemeyin. Babam 35 yıldan fazladır Profilo satar tüm beyaz eşyalarım profilodur annemin de öyle hiçbir sorun yaşamadık. Tabi şans işi. Benim dolabımın aynısının Bosch marka kodu da KDN56XWE0N. Ben eni 70cm olan dolap tercih ettim tatinciyim kiracıyım her eve standar uyması açısından ve dolap kapağında kulp istemedim kapı yönü oturduğum eve göre ayarlanabilir olsun diye. Özellikle Arçelik’te kulplu modeller hep gövdeye yapışıktı kaşı yönü değişmiyordu. Kiracıysanız bunu da değerlendirin. Vestel bakmıştım daha uygun diye onun da çoğu kişi içi küfleniyor diye şikayet vardı.