babyzeydhamza
Normal ama bilekten ölçülen tansiyon pek doğru çıkmaz hatta iki koldan ölçülse bile çoğu zaman aymı çıkmaz birde bu dijitallere pek güven olmuyor birde bilekten ölçmüşsünüz yanıltabilir. Bende yüksek tansiyon vardı gebeliğimde ditijal hemde manuelim vardı koldan ölçerdim bilekten değil onda bile manuelde düşük ditijalde yüksek çıkardı. Bir de dinlenmeden ölçtüyseniz nabzınızda yüksektir