Ayağımda hiç sallamadım ama beşiğinde çok sallamışlığım var yani çok değil oda uykudan uyanacak gibi olursa yada tam uykuya geçmesine yardımcı olmam gerekirse hafif hafif sallardım ama şuan onu da yapmıyorum şuan 6 aylık ve ileriyi düşünerek hareket etmeye calışıyorum. Ne kadar dikkat edersem edeyim arada bi kucağıma alıp pişpişledigim oluyor buna alışsın istemediğim icin uyumaya yakın bırakıyorum ve huysuzlanmadıgı sürece asla kucakta uyutmuyorum. Sizde yavaş yavaş azaltabilirsiniz uyumaya yakın sallamayı bırakın yada yarım yarım sallayın benim düşüncem bu yönde inşallah bırakabilirsiniz sizin için daha rahat olur ❤️🙏🏼