Bebeğim 21 günlük meme emmiyor emmedikçe sağıyordum ama sütüm de kesildi sma optipro kullanıyordum ama aşırı kabızlık ve gaz sorunu yaptı hangi mamayı kullansam bilemiyorum sürekli araştırıyorum ama başka mamaya mı geçsem normal olanlara yoksa bu smanın yada aptamilin gazlı kabız bebekler için olanlarından mı alsam onlarında tadı acı ve besleyiciliği az oluyor diyorlar kafam çok karıştı