ecrinbebe ben fırında levrek ve çipura yaparım genelde ama bu tarifim tüm fırın balıklarına uyuyor.
Bir kase içinde sıvıyağ, pulbiber, toz biber, karabiber ve tuz karıştırıyorum. Tepsinin tabanına yuvarlak dilim doğranmış patates ve soğan diziyorum. Ona da az yağ ve tuz serpiyorum. Sonra o hazırladığım karışımı balığın her yerine fırça ile sürüyorum. Karnına da sürüyorum ve o boşluğa bir adet defne yaprağı bir dilim soğan ve iki dilim limon koyup balıkların üzerine çizik atıp fırına veriyorum. 20 dakikada yenilecek kıvama geliyor.
Ben yumuşak formda daha çok seviyorum o yüzden az pişiriyorum.
Siz suyu olmasın derseniz çok pişmiş seviyorsanız tepsinin üstüne fırın ızgarasını koyup mangal gibi çevirerek pişirebilirsiniz. Öyle de güzel olur.