nisakusum16 Gereklı bısey mı sızce bızde sadece nebılazör var onu da almalı mıyım. Sız hangı markaları kullanıyorsunz
sekizaralik Doğalgazlar açıldığından beri evin nemi kuruyor. Bu yüzden gece horlamalar, burun tıkanıklıkları olabilir. Ben kiwinin hava nemlendiricisini aldım içine okaliptüs yağı da koyup açıyorum inanılmaz rahatlatıyor