Merhaba hanımlar, bebeğim 4 aylık oldu. Doktoru nbtlife endofer Kids Demir ilacı yazmış. Kullanan var mı acaba? Kutu üzerinde 4 yaş ve üzeri yazıyor. Doktorumuz 4 damla kullanın demiş. Yada önerebileceğiniz varsa kabız ve leke bırakmayan onu alayım. Eczaneden almış bulunduk en kötü gidip değiştireceğim