Rumiersn Kızlar bebeğim 1 ay sonra 1 yaşına girecek kış için dışarı çıkarken hangisi daha rahat olur ne önerirsiniz
3kedili2bebekli Rumiersn ben astronot aldım henüz giydirmedim ama çok pratik geliyor bana giydir direk çik hem yürürken de kolay olacak ıslandı düştü battı derdi yok bacaklari usudu mu kara mı girdi derdi yok bence
hanimefendii Rumiersn Yürüyorsa mont yürümüyorsa astronot bence. Ben öyle yaptım 🍃 Ha yeni başladıysa da astronot olabilir
ffulya Rumiersn tulumu artık giydirmek çok zor ayaklandırkları için direniyor kaçıyor mont daha rahat olur
Asenam16 Rumiersn ben kızıma 1 yaşında astronot almıştım . Baya giydik çok kullanışlı pratik bence. Astronot alabilirsin 🥰
Rumiersn 3kedili2bebekli evet banada o mantıklı geliyo şuan tutunarak kendi yürüyo ama sanki bir kaç aya yürür gibi o yüzden astronot alsam mı diyorum
3kedili2bebekli Rumiersn ben lcw dan aldım coook hafif rahat bir şey ebebektekiler şişme mont gibi çocuk yürüyemez onla bir bakın isterseniz LC ye
helinsila Rumiersn ben aldım iki ay önce oğlum 1 yaşına girecek 1 hafta sonra ama olmadı küçük geldi ya birden kilo aldı boy attı malesef daha hiç giydiremeden küçüldü 🥺
helinsila helinsila Rumiersn biraz büyük alırsanız daha iyi olur sizin için ve çok kullanışlı bencede yeni Alıcam ve 2 yaş alcam heleki buralar çok soğuk ayakları falan üşümez ben tam oldu diyerek aldım ama ½ ayda küçük geldi daha hiç kullanmadım malesef
helinsila Rumiersn iki yaş almadım 1 yaşında 1 yaş aldım ama küçük geldi fermuari kapanmadı çocuk robot gibi kaldı içinde o yüzden eğer alcaksam 2 yaş almayı düşünüyorum boylu biraz
pozitifanne06 Rumiersn ben kızıma mont aldım yeni yürüdüğü için astronotla yürürken çok düştü dengesini bozdu. Kalın pijamalar aldım zaten artık eskisi gibi kış da yok İstanbul’da. O yüzden yeterli bence.