buzprensesi sağlık ocağında 4. Aydan sonra veriyorlar haliyle bize de vergiler doktorumu aradım kullanma 6. Ayda değerlerine bakıp karar vereceğiz dedi o ayda kan değerleri normaldi , 9 . Ayda baktırdık yeniden normal çıktı ve sonra 1 yaşında baktırdık düşmüştü bizde içeriği temiz olan demir ilacını kullandık ve oğluma da çok iyi geldi değerleri düzelmişti 14. Ayda kusura bakmayın uzun oldu lakin ihtiyacı varsa zaten kullanılıyor gerek yoksa ne gerek var kullanmaya