Elfdmn bana göre 2 yaş biraz geç bebeğim 18 aylık bir aydır kullanmıyoruz. Çok bağlıydı bi anda karar verdim ve kaldırdım hepsini bir gün öğlen uykusuna yatarken çok ağladı sonra bir hafta içinde tamamen unuttu resmini görse bile tepki vermiyor artık. 2 yaş yine birazda olsa farkında oluyor bişeylerin bence biraz bıraktırmak zor ama kesin bıraktırın daha da ilerlerse yaşı ikiniz içinde daha zor olucak.